Polityka prywatności / Cookies

/Polityka prywatności / Cookies
Polityka prywatności / Cookies2018-08-17T16:01:08+00:00

Polityka prywatności

Administratorem danych jest Eurovan Jowita Ruszkiewicz – Klecha, Giebułtów – Wola Augustowska 11, 59-630 Mirsk. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.

§1. Definicje

Dla interpretacji terminów stosuje się słownik Regulaminu.
„Użytkownik” – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej korzystająca z serwisu eurovanprzewozy.pl
„Administrator” – usługodawca, firma Eurovan Jowita Ruszkiewicz – Klecha, Giebułtów – Wola Augustowska 11, 59-630 Mirsk
„RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych.
Dane osobowe podawane w formularzach:

są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.

§2. Administrator Danych

Dane osobowe przetwarzane są:
zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,
zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności,
w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą:
Każdy użytkownik, którego dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: eurovan@onet.pl
Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
Administrator nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo podmioty przetwarzające, z którymi ściśle współpracujemy.

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Cookies

  1. Polityka dotycząca plików cookies

Niniejszy serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, za wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Przez używanie stron niniejszego serwisu wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z poniższą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na stosowanie cookies przez nasz serwis, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron tej witryny.

  1. Co to są cookies?

Cookies to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na komputerze, tablecie, smartphonie lub innym urządzeniu końcowym w momencie, gdy użytkownik odwiedza różne strony w internecie. Cookie zazwyczaj zawiera: nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” (czas jego istnienia), oraz wygenerowany losowo unikatowy numer służący do identyfikacji przeglądarki, za pośrednictwem której następuje połączenie ze stroną internetową.

  1. Do czego używane są cookies?

W tej witrynie pliki cookies wykorzystywane są do:

  • utrzymania sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu ponowne logowanie nie jest wymagane na każdej podstronie serwisu;
  • ułatwienia korzystania z serwisu;
  • do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają zrozumieć twórcom tej witryny, jak używane są strony serwisu i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i treści, To m.in. cookies Google Analytics – statystyki dla witryny nauka.gov.pl. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami polityki prywatności Google Analytics;
  • serwisy obce, do których czasem odsyłamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniom użytkownika. W szczególności takie cookies pochodzą z serwisu YouTube (opisane są w polityce prywatności). Zarówno Analytics, jak i YouTube mogą używać plików cookie w celu gromadzenia informacji i generowania raportów ze statystykami na temat korzystania ze strony lub aplikacji, jednak bez danych umożliwiających identyfikację poszczególnych użytkowników.
  • Wbudowane w strony wtyczki serwisów społecznościowych również przesyłają do tych serwisów pewne informacje, zgodnie z zasadami określonymi w ich politykach prywatności (Facebook, Twitter, Google+).
  1. Jak długo przechowywane są dane w cookies?

Na stronach serwisu używane są dwa rodzaje ciasteczek:

  • sesyjne – pozostają na urządzeniu końcowym użytkownika do zakończenia sesji w serwisie,
  • stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu ich usunięcia lub do zakończenia ich czasu życia, maksymalnie 13 miesięcy.
  1. Typy cookies wykorzystywane w ramach serwisu:
 

Typ

 

Do czego jest wykorzystywane?

niezbędne zapewniają poprawne funkcjonowanie stron serwisu
wydajnościowe zbierają informacje o sposobie użytkowania stron serwisu
funkcjonalne zapamiętują ustawienia i personalizację interfejsu użytkownika, np. języka strony

Blokowanie i usuwanie plików cookies

Google Chrome

Domyślnie ustawienia przeglądarki Chrome pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia należy:

  1. Wybrać menu Ustawienia Google Chrome i kliknąć zakładkę Ustawienia.
  2. Kliknąć Pokaż ustawienia zaawansowane u dołu strony.
  3. W opcjach Prywatność wybrać Ustawienia treści.
  4. Wybrać żądane ustawienia.
  5. W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu kliknąć w Zarządzaj wyjątkami i wybrać żądane ustawienia dla konkretnych witryn.
  6. Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk Gotowe.

Mozilla FireFox

Domyślnie ustawienia przeglądarki FireFox pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:

  1. Wybrać w menu Narzędzia (w innych wersjach: kliknąć przycisk Firefox) i wybrać Opcje.
  2. W zakładce Prywatność wybrać żądane ustawienia.
  3. W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu należy kliknąć Wyjątki i wybrać własne ustawienia dla wybranych witryn.
  4. Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.

Opera

Domyślnie ustawienia przeglądarki Opera pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:

  1. Kliknąć Preferencje, wybrać opcję Zaawansowane, a następnie Ciasteczka.
  2. Wybrać żądane ustawienia.
  3. W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie Preferencje dla witryn i przejść do karty Ciasteczka, a następnie wprowadzić pożądane ustawienia.
  4. Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.

Microsoft Internet Explorer

Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer pozwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:

  1. W menu Narzędzia wybrać Opcje internetowe.
  2. Wybrać zakładkę Prywatność.
  3. Za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies).

lub

  1. Kliknąć przycisk Zaawansowane i samodzielnie wybrać żądane ustawienia.
  2. W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu należy kliknąć Witryny i wybrać własne ustawienia.
  3. Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.

Safari

Domyślnie ustawienia przeglądarki Safari pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:

  1. W menu Safari wybrać opcję Preferencje.
  2. Kliknąć ikonę Prywatność.
  3. Zaznaczyć żądane ustawienia.
  4. W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu należy kliknąć Szczegóły i wybrać własne ustawienia.